Sunday, February 19, 2012

SALAM 2012

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.

Buat semua pengunjung kesayanganku....Salam ke udara kembali.....

Saat aku memulakan tulisan pada kali ini telah 51 hari telah berlalu pada tahun 2012. Ya Allah syukur Ahhamdulillah aku masih bernafas lagi sambil dikelilingi orang-orang yang tersayang.Semua nyer berjalan dengan lancar walaupun ada kalanya aku tersesak nafas dek karenah anak-anak tersayang yang makin membersar......


Aku memerlukan semangat waja dlm ber''bloging'' nih. Walaupun hampir 6 bulan menyepikan diri aku bukannyer membutakan mata sebaliknya mencari kekuatan diri dan idea-idea yang lebih baik.

Hah!!! the laters aku baru 2 hari membeli note book terbaru. Memang dah lama nak beli tapi tak de masa utk buat servey. So pada PC Fair 17-19 Februari nih akupun rebut dan intai peluang cari note book yang sesuai. Pening gak...... mana satu nak beli. Ikut keutamaan so aku pilih notebook.

Alhamdulillah moga pilihan ini yang terbaik buatku Amin....

No comments:

Post a Comment